Try walking in my shoes

Snö, kallt, jobbig vinterjacka, frusna händer och vår/sommar kläder i butikerna. Detta är inte okej. Jag vill ha i princip allt jag ser och drömmer mig bort i outfits och tillfällen då solen skiner och det är varmt. Usch.
Blev några mysiga timmar med Catta och en del fynd iallafall. Jag som lovat mig själv att inte köpa något innan Stockholm i april, men nej det går inte. Jag köper med måtta istället och sparar en hel del dit! Det lät bättre, myket bätre.

Dagens inköp:

Kavaj, HM 199:-

Tröja HM, 99:-

Väska Accent 149:-


Kommentarer
Postat av: josse

vafan linnea, varför hittar du en massa kavajer för och inte jag? billiga dessutom, fusk!!

2010-03-03 @ 19:16:14
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0