Tillsammans blir vi en näktergal och sjunger ut om en bättre dag

vlar va jag saknar dansen, å jag hade saknat mina pärlor! Bea och Linnea visade lite steg jag missat, vi catcha up och mös till det med chokladpudding och glass som Bea hade med sig. Och Linnea tog med sin balklänning. Seriöst världens finaste, och jag som hatar balklänningar. Ryser av bara tanken. Men denhär ger mig mycket mindre rysningar, denhär är en jag kan tänka mig glida fram i. Återstår att se.

Och vet ni, imorgon ska jag entra skolan igen. Efter 4 veckor på hemmaplan. Känns... skumt? Nervöst faktiskt, lite vemodigt, men jag längtar tills att komma tillbaka till vardag. Det har varit 4 långa, plågsamma veckor.
Så nu tänker jag snart krypa ner framför det missade desperate avsnittet på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0