Hur nära kanten kan du gå

Ojdå, dehär va längesen. Som vanligt kom livet ivägen. Lite synd egentligen, eftersom de är här ja ska arkivera livets alla stunder. 
Hur som haver, 2 semestrar har passerat och fan så bra jag haft det. Förbannat kul. Mer om de sen. Tänker att ja drar ett eller förmodligen flera inlägg med massa bilder och lite text för att summera höjdpunkterna. Men de blir inte nu. 

Nu är ja tillbaka, jobbat i 1 vecka och varit sjuk alla av dom dagarna. Halsen drog på sig en rejäl jävel. Haft så ont så jag knappt kan svälja nu i 7 dagar. Knappt kunnat prata. Varit svullen så det synts på utsidan. Gick till läkaren, tog massa prover. Alla negativa. Dom hittade inget. Fick medicin och kämpat på. Igår hostade jag upp var ur halsen. Likaså idag. Men nu mina vänner, kan jag andas och prata igen. Så de går mot rätt håll. Sovit i princip hela denna söndag också. Helt död. Med undantag för lite How I mer your mother, Max-middag med mimmi och Erlend, och filmen Skin på tvn. Nu ska jag sova, igen. Eller ja, somna till HIMYM. Godnatt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0