Mot Sverige

Veckan rulla på fort med jobb, häng utanför dörren, i våran lounge med roomiesarna (värmen har äntligen kommit!!).
Onsdag var jag ledig. Och för en bra ledig dag de blev! 
Hängde själv med P3-dokumentär i lurarna på takterrassen där solen stekte, sen blev det thaimat och rosé med Ida och Mimmi mot kvällen där uppe. 
Avslutningsvis tog jag, Mimmi, Jossan å Josef ett kvällsdopp ute vid Katten. Äntligen fick jag bada. Som jag tjatat. För en jävla bra sommardag hörrni! 





En powerwalk och ensam stund vid hamnen fick jag också till. Snacka om harmoni! 


Nu: efter att ha stäng på igår på jobbet, sovit 2,5h, sen öppnat. Överlevt dagen på extraenergi och lyckorus, nu sitter jag på bussen påväg mot Götet och en helg med goa vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0