17e maj

17e maj har vi firat också. En fantastisk dag som jag tycker svenskarna borde ta över! 
Anna kom på besök, likaså Bea, Axelsson,  Sanna och Andrea. 
Och filles kompisar Amanda, Lovisa och Simon. 
Älskar när mina vänner är på besök. Blir så lycklig! 
Sena kvällar, vin på takterrassen, och massa skratt. De va längesen jag skrattade så mycket en helg. Där kan vi snacka om att leva på en helg länge. Gick och tänkte på den flera dagar efteråt. 
Firade Fille på lördagen med typ 40 pers i våran lilla lägenhet. Riktigt kul kväll! Dansade sen på Johns och somnade här hemma. 
Söndagen var det 17e maj. Efter några få timmars sömn stod vi här, färdigsminkade i klackar och klänning, redo för champangefrukost hos Elin och Melinda. Gott och äta och champange, kan inte bli annat än toppen! 
Gick sen längs Karl Johan, för att se paraden. Den såg vi i ca 10 sek. Men de va kul så länge de varade. 
Fortsatte med öl på aker brygge. 
Sen hem till oss för knytkalas med paj, smörgårdstårta osv. Frågesport, alkohol, fruktansvärt mycket skratt och lekar. Då va även Lundvall och Johan, Jossan och Josef här. 
Dansade på Elsker, somnade skrattandes på madrasser på golvet. Kort och gott: en sån jävla bra helg. Fan va lycklig jag va. 
Däremot mindre lycklig på jobbet dagen efter. Då gjordes inte många knop. 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0