Påsken

Jag ligger mycket efter i detta bloggande. Vi börjar med i påskas. Inte för att ni kanske har funderat ända sen i påsk: "vad har Linnéa gjort egentligen." Eller så har ni det. Eller så vill jag bara arkivera det här. Vem vet. 
Jag åkte hem en hel vecka där jag blev upphämtad av Viktor på Arlanda. Eller jag, Mimmi, Lundvall och Roshan blev. 
Skärtorsdag var det. 
Jag, Mimmi, Julia å Malin drack massa vin och gick ut och dansade på krogen. 



Långfredagen förfestade jag hos Julia å Sampa. Hoffmaestro på allstar. Fick ett kärt återseende och va nöjd. Riktigt nöjd.


Resten av veckan spenderades med att ha Emma & Stina på besök 1 dygn. Vi badade på parkbadet, gick på bio, shoppade på stan, hade myskväll. Mina prinsessor. 








Tog en PW med Emma, åt pizza med Gustav, badade å fjärran med Axelsson, hade myskväll med Julia, tog en PW med Kajsa,  umgicks med familjen, hade påskmiddag, påskäggsletande osv. En förbannat bra vecka. 

Och påminn mig om att aldrig ta flyget tillbaka till Oslo efter en semester i Sverige. Väskan är way toooooo heavy. En jävla historia, som inte kommer dras här. 
Nu kan ni somna gott. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0