Senaste

Och nu har ni fått svar på några frågor, men ändå tänker ni: "vad har hon gjort mer den senaste tiden då?"
Lugn, jag ska ge er svar! 

Bowlat

Tränat en massa
Firat Fille som fyllt år
Fått världens finaste nyckelring av bea och Andrea!!! 
Fått en jättefin present av grannen Martin! 
Ätit tacos




Druckit öl och lunchat en massa! Med Evelina, Fille och Mimmi. 
Druckit vulkandrink.
Skypat med Julia och saknat henne en massa. 

Fått ett till kusinbarn som jag Skypade med när han va 1,5h gammal. Välkommen till världen lilla Ville! 




Haft en svinrolig personalfest! 


Och nu i lördags satt vi ute vid havet, grillade och drack vin. Jag, Mimmi, Jossan och Lundvall. Sen fortsatte vi hos oss, och drack ännu mer vin. För en kväll! 
Sen somnade jag såhär: 
Bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0