Aw och grejer

Igår va man knappt människa. Kom hem 16.30, däckade i soffan 18. Sov några timmar, vaknade igen och somnade igen. Helt slut. Kroppen bara skriker nej. 
Vaknade idag, hade missat samtal från chefen om övertid. Helt väck. Hade missat andra samtal. Jobbade och slet fram till 20, sen avslutade jag kvällen med en förjävla go afterwork. Öl, Lundvall, Marcus, Jossan & Josef. Bra ju. 
Nu ska jag sova, godnatt. 


Testat min kamera jag köpt också. Kalla mig efter, men jag är helt facinerad över att man kan koppla den till mobilen, ha själva avtryckarknappen på mobilen medans kameran tar bilden, ock sen skicka den direkt från kameran till telefonen. Helt genialiskt ju! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0