Landat i Götet

I onsdags blev det inte mycket till slapparkväll som jag tänkt. Jobbade övertid och kom hem sent. 
Torsdagen blev övertid det med. Gustav, minsta av bröderna kom till Oslo vid 21, men fick åka direkt till mitt jobb, hoppa i Rematröjan och hjälpa till. Vi jobbade till 23 och avslutade kvällen med pizza i soffan hos mig. 

Fredagsmorgonen tog vi bussen till Götet. Igår gick vi på bio (child 44, sjukt hemsk men fan så bra!!) strosade runt, ät på restaurang och kollade hockey-VM på tvn. Eller jag kollade, han däckade i soffan innan 1a perioden va slut. 
Idag lördag har vi varit på Liseberg, sjukt kul! Solen har skinit också. 
Så nu är vi här, i annies lägenhet som vi lånar över helgen medan hon är i USA och roadtripar. 
Dags att laga middag och kika en film. Kvalitetshelg med brorsan som fyller år idag också. 16-barre. Grattis! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0