A quick update



En liten snabb update kommer här.
Gårdagen spenderades med julmys å julkpappsbyte med Josse och Sofia. Bilder och sånt kommer sen så fort jag fått lite bilder från S.

Dagen tänker jag spendera genom att snart dra in till köpis med papi å lämna in mobilen på lagning. fuck, å ja ber på allt att innehållet sparas på mobilen när den kommer tillbaka, amen.
Även peka ut lite julklappar jag önskar mig av honom.

Senare tänker jag Erika och Catta bring out our child side & åka pulka, för de är snö i massor här på backen i Gävle.
Nu ska ja kleta på lite smink och städa klart de sista i rummet till ljudet av musiken som strömmar ut genom datorns högtalare.



Kommentarer
Postat av: catta

hejhej! ;)

vett fan om vi orkar åka pulka, är ju så jävla kallt ;) haha!

2009-12-19 @ 16:19:00
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0