Damaged

Röntgen idag - och benet är helt, men inte betyder det att det lever för det inte.
2 extra ben har jag fått i form av kryckor som jag får hoppa på, och det var längesen jag kände mig så klumpig som jag gör nu. Jag har verkligen underskatat folk som har hoppat på kryckor, en aning jobbigt ja.
Och tänk dom som är förlamade och inte alls kan gå.
Usch, känner att tajmingen är otroligt bra med nyår kommande snart och allt.

Men tack vare att jag har världens bästa vänner så mår man en aning bättre, Josse och Sofia kom över med det sötaste kortet och en bakelse till mig idag. Svårt att finna bättre vänner än er.
Sen dök även Erika upp en stund och höll mig sällskap, även där en underbar person.


Me on kryckor

Bakverket levererat av J och S


Kommentarer
Postat av: sofia

loveu

2010-01-03 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0