Dan efter doppardan

Juafton var mysig igår. Älskar Julen, så hilma lugn och mysig, om man bortser från juldtressen innan självaste julafton vill säga.
Träffade släkten, åt god mat - men inget julbord, har ni hört på maken? Men den 27:e blir det julafton hos far och då har han lovat julbord iallafall. yummie.
Vi firade hemma hos kusinen Ida med familj därav 2 urgulliga kusinbarn - Emma och Stina 4 och 1,5år gamla. Vi åker förmodligen hem imorgon någongång under dan.  
Datorn min har som sagt pajat så bilder kommer senare.
Nu sitter jag hemma hos min moster och har fått låna Mats dator (morbror), nice.

Nej nu ska jag mysa vidare, man kan inte annat än älska julstämningen.


Kommentarer
Postat av: erika edorsson

INGEN julmat? :o ojdå :) GOD JUL IAF! <3<3

2009-12-26 @ 18:14:31
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0