2 i 1:Ett snäpp brunare? & sofia på besök

Det blir 2 inlägg i 1 denna gång!

inlägg 1
kl: 19.30

Tllbaka hemma igen, förhoppningsvis ett snäpp brunare.
Men ett som är säkert är att jag iallafall är ett snäpp fattigare, då jag lyckades hitta en julklapp till bytet för 150 kr, och införskaffade mig även ett halsband och ett par örhängen från HM.
 
  Halsband HM                  Örhängen HM
   79.50:-  20:-                     19.50 10:-

Även Julia gjorde oss sällskap när vi stod och frös i väntan på Ö.

Nej nu kurrar magen som bara den, hemma gjorda hamburgare står på menyn

Later / L   

inlägg 2

Det plingade på dörren och det var ingen mindre än sofia som stod där i egen hög person. trevligt med lite socialt sällskap (:

Imorgon är det tillbaka till skolan igen, efter att ha fått varit lediga idag. Sista skoldagen för året och en hel termin har gått. Och, nej jag kan verkligen inte förstå det. En hel termin av gymnasiet har gått, en hel termin med klassen. Den klassen som man för en termin sen var hur nervös som helst för att träffa och förväntansfull över hur den kommande, första terminen på gymnasiet skulle gå.

Den där soliga måndagen den 24 augusti, när man satt där i Borgis aula och tankarna bara snurrade.
När sen hela klassen sitter knäpptysta i klassrummet när läraren ropar upp oss. Min första tanke var då: Var fan har jag hamnat? Jag hade inte speciellt höga förväntningar på klassen då, trots att det var svårt att få sig en uppfattning av det lilla vi hann se av varandra den första dagen.
Men nu, en hel termin senare, med facit i handen som man säger, känns det som om vi har känt varandra en evighet. Allt känns hur bekvämt som helst.
Under denna tid har jag förändrats som människa. Vilket, från min synvinkel, är till det positiva.

Nej nu är der slut med predikan för min del, då jag tänker slå in några julklappar och sen lägga mig och kolla på en film som jag tänker somna till.



Kommentarer
Postat av: sofia

mycket mys att få prata av sig en stund :D<3

2009-12-21 @ 22:22:58
Postat av: E R I K A E D O R S S O N

niiiiice stuff :):)

2009-12-21 @ 22:24:10
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: erika edorsson!!!!

nice stuff linneeeeeeeeeeea!

vf syns inte mina kommentarer?? :(( <3

2009-12-22 @ 23:43:30
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0