GOTT NYTT ÅR

" I gotta feeling
That tonight's gonna be a good night
That tonight's gonna be a good night "


Jo svårt att se de nu, allmänt depp för att planerna inte blev som jag hade tänkt mig och jag kommer få kämpa mig igenom detta nyår på kryckor knarkands värktabletter.
Men what to do? Vi får göra de bästa av kvällen, trots att planerna verkligen inte blev som jag hade tänkt mig.
Ska iallafall hem till Bea om ett tag med massa folk och käka, sen drar vi väl vidare, om mitt ben tillåter det vill säga.
Men jag får tvinga det!

Nu ska vi tagga ett nytt år som ska bli det bästa någonsin! Gott Nytt år på er alla!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0