In the middle of the pouring rain

Ledig från skolan idag, går inte åh klaga precis.
Solen skiner å de glittrar om snön här utanför, nu känns det att det verkligen är vinter och jul snart.
Fick reda på igår att även min morbror och hans tjej kommer närvara på julafton, honom känns det som om det var en evighet sen man såg så det ska bli kul.

Idag ska jag dra in till stan med Anna och inhandla den sista julklappen - barabampbampbampaa! Yes, känns skönt att vara klar sen. Men problemet är vad jag ska köpa, ska handla en present till ett julklappsbyte på 6 pers som är ganska så olika, så de kommer bli grymt svårt. Men jag och Anna får ta och slå våra små kloka hvuden ihop.
Sen ska vi sola en sväng och hoppas på att kunna möta upp Ö och fixa.

Nej nu ska ja ta och måla klart mina naglar


Kommentarer
Postat av: Julia

stå och frysa ihjäl hur länge som helst i mitt hjärta! men de va det nog värt hehe (; <3

2009-12-21 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0