Julen

Julveckan är nu över och det vankas för nyårsafton imorgon.
Benet har inte blivit bättre, och det känns som om alla mina planer inför imorgon kommer spolas.
Det känns inte sådär jätte great.
Tänkte ta ett inlägg lite såhär i efterskott om Julen.
Julafton kändes inte som julafton. Det är nog för när jag tänker mig själva Julafton, som alltid ser likadan ut, är i gamla huset med hela familjen samlad. Men nu ändras traditionerna, och de känns som om jag inte orkar bry mig. 2 julaftonar, who cares, även om det inte är så jag vill ha det egentligen.
Mitt efterlängtade julbord fick jag på julafton hemma hos pappa iaf, sweet.


Bilder från julen

 
En ovanligt elegant tomte                Jag och Emma                        Julgranen             Jag och Emma     
  
     Julgranen                        Stina                             Bror och jag                    Förväntansfull Emma

   
   Emma                     Jag och Emma                 Emma                        Bror

Julklappar jag fick, i korta drag med risk för att jag glömt något

* DKNY parfym - be delicious
* Lack-tights
* 1750 kr
* ett hårfön
* hudvårdsprodukter
* smink
* Resa till stockholm, hotell och Bounce
* en lampa
* en filt, och en handduk
* biobiljett
* smycken - halsband och 2 läder/nitarmband
* Frank Dandy trosor


Kommentarer
Postat av: josse

jag tycker att emma är så lik gustav! ;o

2009-12-31 @ 11:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0