Julklappar, fika och en Bea

Dagen började med sovmorgon till kvart i 10. 2 lektioner där effiktiviteten inte var på topp.
Sen raka vägen till stan med Bea för inhandling av julklappar. Paniken på att pengarna bara försvinner och att jag hittar på tusen saker till mig själv, men nej Linnea. Inte spendera, julafton snart.  
En fika med lussebulle och varmchoklad på waynes hann vi med oxå (Jag bleklagar min syndning Anna).
Känns otoligt skönt att i princip vara klar med julklapparna nu. Julmusik och inslagning av julklappar för fulla muggar!



                                     


Några bilder från dagen, där jag och bea hittade vår stora kärlek - glasögonen! Har ni sett nå coolare eller? näe precis vad jag trodde!


Kommentarer
Postat av: Jasmina Aziz

wuhuw

2009-12-14 @ 20:31:59
URL: http://jasminaaziz.blogg.se/
Postat av: Bea

Brillorna HJÄRTA! bara måste ha dom :D ! <3

2009-12-14 @ 20:33:07
Postat av: Julia Andersson

haha vart hittade ni brillorna? :D

asnajs Linnea förvänta dig inget annat än slaviskt följande!

2009-12-14 @ 20:43:32
Postat av: Linnea

Bra där Julia. slaviskt skare va!

Brillorna är från Lindex - 69kr .

2009-12-14 @ 20:54:16
URL: http://linnealundiin.blogg.se/
Postat av: larsa

buhuuuu jag blir så sur när du håller på så här! du kan ju inte bara gå och skaffa en blogg när jag har tänkt att göra det hur länge som helst men aldrig gör det. du borde ju förstå att jag blir skogstokig när alla utom jag har en blogg där dom kan skriva saker som det här, fatta vilket inlägg det här skulle bli? :D men vänta, fokus. du ska ju vara på min sida ingalill!?

2009-12-15 @ 17:37:09
Postat av: Linnea

Nej förlåt mig så mycket att jag skaffade denna blogg. jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag tycker du ska göra slag i saken och skaffen du också min käre man. Du har potential, de ser jag!

Jag är alltid på din sida, de vet du Larsa. I nöd och lust var det.

2009-12-15 @ 21:33:34
URL: http://linnealundiin.blogg.se/
Postat av: larsa

vette fan om du är förlåten...vi får se. men nej, nån blogg blir det nog inte, har redan skaffat två (hahah)förr, men jag skrev inget så dom försvann :D

2009-12-16 @ 13:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0