Kylan biter i kinderna

Inget specillt händelserik dag skulle jag väl påstå. Skola as usual, extra lång lunchrast eftersom ja slapp spanskan. Lunchrasten blev det Eken med Jonas, Daniel och Marcus. Åh herregud säger jag bara. ett ord: Kinderägg. Mer detaljer behövs inte tas upp, men ah dom är fina (:

På idrotten blev det som alltid såhär i juletider dans. Jag förstår verkligen inte vitsen med att tvinga en hel klass att ställa säg och dansa jenka till rysk musik, och få dom att se ut som ett gäng fånar. Nej jag får inte in poängen i skallen. Men en vacker syn var det iaf när SPS1 stampade sina fötter mot golvet och vickade på sina höfter. Det skulle ni allt ha sett.

Blev fika på Java med Fia, Anna och Jasmina efter skolan. Fikat skulle egentligen vara inriktat på plugg. Hey vi är smarta tänkte vi igår kväll, och drar dit och pluggar. Ja sicken bra idé.
Men som ni säkert redan listat ut blev det inte det minsta gnutta plugg. Men de var hur mys som helst.

Jisös va kallt det är ute. Snön kom och ja så vi har längtat och de blev vitt och fint på backen. Men fy va jag verkligen inte gillar den där kylan. Ge mig sommar och värme.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag hade velat se den dansen :'D <3

2009-12-17 @ 18:45:58
Postat av: Linnea Lundin

Haha, de kan ja tänka mig :D Du saknar oss i SPS1 nu när du är borta va? Vi saknar dig iaf <3

2009-12-17 @ 19:09:11
URL: http://linnealundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0