Lördagsmys

Kvällen spenderades med Catta och Erika.
Vi rusade till Konsum 2 minuter innan dom stängde för att köpa chokladpudding, och ja jag använder nu Cattas vackra uttryck för det: Desperata fetton. Mycket bra ordval.
Blev en lugn myskväll framför tv:n med dessa två tösar, och en stor skål med glass och chokladpudding, inte illa.


Och nu tänker jag avsluta kvällen med att kolla på Sunes jul tills jag somnar. Haha helt klockrent, och har ni sett nån sötare än Håkan eller? Nä trodde inte de heller. Tror han är min stora Idol.



Catta, Erika och Linnea

Två desperata fetton

Sunes jul, julkalender 1991.
Gabriel Odenhammar "Håkan Andersson"


Kommentarer
Postat av: erika

nice kväll faktiskt :D

älsker er två!

2009-12-20 @ 00:57:15
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: catta

haha desperata fetton xD

loveu <3

2009-12-20 @ 01:07:06
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/
Postat av: Julia

haha ja läste nyss att albin flinkas gästspelar ngn gång i svensson svensson, de måste ja se :D

2009-12-20 @ 01:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0