One week

Yes, en vecka har denna blogg nu existerat.
En veckas jubileum - existerar ens det ordet? haha.
Jag är en slappis idag och är dressed in mjukisbyxor och en stor mjukiströja med håret uppsatt i en knut på skallen.
Lång sovmorgon och nu ligger jag här i soffan, med en nyklädd julgran som lyser framför mig, ett glas julmust och pepparkakor och kollar på Sunes jul, shit den julkalendern är der klass på alltså. Och kan inte nämna det för få gånger - Håkan är ju så sööt!
Jag menar, smälter man inte när man ser denna bild?
                               

Kommentarer
Postat av: ERIKAEDORSSON

jag börjar tro du tänder på små pojkar linnea :oo <3

2009-12-20 @ 16:47:32
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0