Snowflakes on my face

Grattis världens bästa Josefine Hjelte på 16 års dagen! Te amo 
Jag tillägnar en bild till dig senare, nej du kommer inte undan. Som sagt har datorn min kraschat och jag kommer inte åt bilderna för tillfället, sicken osis va?

Tanken var att vi skulle åka hem idag, men nej det tillät inte vädret
så vi blev kvar här uppe i Ljusal en dag extra, men imorgon far den proppfyllda bilen med familjen Lundin hem till Gävle igen.
Dagen har bara spenderats med mina kusinbarn Emma och Stina, cosy. Bara en massa mys, och inga bekymmer som man behöver bry sig om. Så lätt lixom.
Snowraceråkning och snömulning. Känslan av att svettas under vinterkläderna, men samtidigt känna kylan bita i kinderna, det är vinter för mig när man tänker tillbaka till när man var liten.
Allt var så lätt då, man fick hjälp med att klä på sig de tjocka tunga kläderna, man hoppade sedan runt i snön, brydde sig inte det minsta om att man blev blöt eller kall, livet lekten och lyckan av när första snön kom var obeskrivlg. Lite så känndes det faktiskt idag oxå. Att få hoppa runt i djupsnön med Emma och inte bry sig.

 


Kommentarer
Postat av: josse

tackar snygging! :)<3

men bilden kan du skippa va, emma hoppade in istället för mig :D mycket bättre:D

2009-12-29 @ 18:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0