Sweet tuesday

Igår klickade jag hem denna klänning, från HM för 249:-, som jag troligtvis kommer ha på jul/nyårsafton. Har inte riktigt bestämt mig än, får se den när den dimper ner i brevlådan min.
Det blev även denna ring, även den från HM för 24,50:-

En sak en tjej i klassen och jag diskuterade idag fick mig att tänka till. Att så många människor går runt med så mycket luft i sig, det verkligen syns på dom.
Att dom går där med högt huvud och vet att dom är snygga, att de går där i tron om att dom är aningen bättre än alla andra. Att dom inte kan inse sanningen och istället våga bjuda på sig själv. Jag skulle så gärna vilja ta en nål och trycka hål på dom, så luften pyser ur och dom vågar visa lite personlighet och vara sig själva. Så att dom inte fortsätter gå runt där med huvudet så högt och leka vara något dom inte är.


Iaf så drog jag till köpis med mor för att inhandla de sista julklapparna och peka ut vad jag själv önskade mig.
Och trots att det snart är jul och jag hade lovat mig själv att inte köpa någonting innan det, kunde jag inte motstå denna tröja.
 

                             Kappahl 199:-  139:-


Kommentarer
Postat av: erika

så du har skaffat en blogg minsann! :)

VI MÅSTE SES SNART FÖRFAN! <3

2009-12-15 @ 21:54:20
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: Julia

å du träffa mig din sinila stackare :( trevliga fajter vi hade om vilka som va snygg & inte ¨måste ja säga tösen haha! skit snygg tröja förfan :D <3

2009-12-15 @ 22:45:32
Postat av: Jasmina Aziz

HELT SANT! ;) <3

2009-12-16 @ 06:39:40
URL: http://jasminaaziz.blogg.se/
Postat av: larsa

åh, vad fin klänningen var! :)

jag håller med dig, precis så är det. våga vara konstig :D säg: I'm weird and I'm fucking proud if it! :D <3

2009-12-16 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0