Wednesday with the feeling of a thursday

Hel skum känsla. Jag har varit stensäker i princip hela dagen att det är torsdag idag. Men icke sa nicke, endast onsdag. Vet inte varöför? Kan bero på att det känns som om denna vecka går extremt långsamt? hmm, ja kan vara det ja.
Det märks att jullovet snart är här, lektionerna börjar bli en aning slappare. vi slipper lektioner, det är film på vissa, medan vi i andra ska köra in i det sista.


Dagens glädjespridare var nog: Anna och jag, som på spanskan skänkte lite glädje då vi fick göra julkort och vi gjorde nårga otroligt söta och stoppade in i skåp i skolan. Mycket snällt.

Och en sak jag känner mig otroligt stolt över är att ja inte har öppnat en ENDA lucka i min chokladkalender min käre mor gav mig.
INTE EN ENDA. Jo men visst, jag känner på mig att en liten tår fallar ner för er kind nu. tack.




Kommentarer
Postat av: ERIKAEDORSSON

sv: that sounds awsuuuuuuum! ((: <3

2009-12-16 @ 17:59:01
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: sandra

Brev ska inte stickas in i skåp! De ska ha ett frimärke på sig och läggas i de röda brevlådorna som är avsedda för julpost så att sandra får jobba lite mer ;D <3

2009-12-17 @ 16:34:13
Postat av: Linnea

Haha, Sandra. Du vill alltså få lite extra att jobba med? :D går det bra förresten? (:

Men du ska nog se att de som fick de i skåpen oxå blev lite glada ;D <3

2009-12-17 @ 17:16:39
URL: http://linnealundiin.blogg.se/
Postat av: sandra

ja jag vill ju tjäna extra pengar! ;O ja det går bara bra sörru =) ja okej då, jag kan väl unna dem den glädjen då <3

2009-12-17 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0