A new shape

For hem från Ljusdal idag runt 12 tiden. Har haft 4 underbara dagar där. Så skönt att bara få slappna av och sluta bry sig. Tack.
Tillbaka i Gävle gick jag med nervösa steg mot frissan. Känndes som om ja gick mot en tortyrkammare. Jag hatar att klippa mig för jag blir aldrig nöjd och frisörerna förstår aldrig hur jag vill ha det. Men hör och häpna, tjejen som aldrig blir nöjd sitter här nu med ett leende på läpparna och är skitnöjd!
Jag trodde aldrig jag skulle våga ta mig modet att klippa av mig mitt långa hårsvall, men nu är det borta, avklippt, far away and it feels good. Precis vad jag behövde - en förändring! Har köpt hårfärg idag med, vidare utveckling får ni se och läsa om sen.

Mötte upp Anna en sväng idag med, införskaffade mig lite nytt smink, en snabbis till tandläkarn, laga tandställningen, och catchade upp sen sist med A. Jag är helt slutkörd efter tidiga mornar och busande med barn så jag ska krypa till sängs nu strax.

Denna bild får duga så länge, kommer en bättre inom snar framtid. Jag var alltför risig för bild ikväll.

Kommentarer
Postat av: julia

skitfint! :D

Postat av: erika edorsson

det blev verkligen bra linnea! :D

2010-04-08 @ 22:23:30
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: Linnéa A

Riktigt snyggt baby! :D

2010-04-09 @ 00:32:04
Postat av: Bea

Det blev ju skit snyggt! :D

2010-04-09 @ 12:13:00
URL: http://beafrykman.blogg.se/
Postat av: Jasmina Aziz

men guuuud :o aaaah, vad kort :'D men det blev jätte fint linnea. kortare än jag trodde <3

2010-04-09 @ 16:23:54
URL: http://jasminasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0