All the right moves

Gjorde staden osäker och övningskörde till Forsby och hem idag. Körningen börjar arta sig och jag börjar känna att mina medtrafikanter inte behöver sitta med 112 inknappat på mobilen redo att ringa längre.
Hemma låg ett paket och väntade på mig - en tröja/tunika från HM som Marie skickat från Sundsvall - superdupertack!
Skitsöt och härlig lite festligare tunika från HM, 149:-. Den ska bäras imorgon. Matcha med blåa naglar, tights, enkla örhängen och mina ringar. Det kan bli bra.
Tagit tag i min horisontella garderob och börjat röja på rummet - fint skare ju va anser mamma. För vi får ju gäster imorgon.
Nästa sak på schemat är friskis och svettis med A, dags att trycka i sig lite mat kanske?


Kommentarer
Postat av: erika edorsson

najsiga saker duköpt då!

men vem är A? ;o

asså jag fattar verkligen inte när DU skriver så :D

2010-04-29 @ 21:35:17
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0