All the right moves


Som sagt, Kennys barn kom på middag igår kväll, trevligt.
Erika och Jessica kom förbi och lämnade ett påskägg - super sweet, tack! 
Kan för övrigt berätta att det om kryckorna igår var ett aprilskämt som jag drog till på mot Erika och lära förstärka det genom att skriva det på bloggen - och jag lyckades!
Drog mig sen hem till Josse med Sofia och hade en supermysig kväll/natt. Wonderful. Ni är oslagbara.
Hemma igen, gör mig iordning för nästa middag - med släkten hos farmor och farfar.
Och ikväll blir det J igen. Nu måste jag föna håret.

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

asså fuck you linnea ;) hahaha

hoppas påskägget var gott! :) <3



vad händer imorn? <33

2010-04-02 @ 22:54:04
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0