GLAD PÅSK

Glad påsk alla fina! (och fula)
Vädret var underbart och jag åt min första frukost på altanen för iår - välkommen efterlängtade vår!
Kraschade i en solstol hela dagen och sen vidare hem till mamma för ännu en påskmiddag. Trycker i mig mat till en mängd så jag tror jag skulle kunna vara en av deltagarna i biggest loser, och drar mig sen vidare hem till min far med tjejerna för en myskväll med ännu mer att stoppa i magen. Sofias äckliga kaka, no offense, och en hel kväll proppad spel och skratt. Dock en Catta som tyvärr var frånvarande. Erika, Erika, Josse och Sofia, ni är guld värda.
Nu ska jag stänga igen mina ögonlock för några timmar.



Kommentarer
Postat av: erika edorsson

skittrevlig kväll!

sexiga bildern också! ;D

2010-04-04 @ 19:11:58
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0