Långfredag

Kusin Andrea idag, 9år

Vände om på dygnets timmar med tjejerna igår och dagen har kännts vrickad. En trevlig påskmiddag med släkten, andra middagen på raken man ska vara fin och trevlig. Börjar bli lite too much, men högtider ska väl ändå firas.
kvällsmys med med älskade J. Grönsaker, dip, x-antal vänneravsnitt med en underbar tjej - kan det bli så mycket bättre?

Fick en extrem längtan efter Betsy och få borra ner mit huvud i hennes päls och bara höra hennes andetag.
Nu ska jag lägga mig och plöja igen några till Vänneravsnitt & ägna mina tankar åt bebisplutten. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Finns för dig med alltid vännen :)

och ja jag tkr det är okej, ja måste ju ta för mig för tänk om ja inte får nå mkt pengar alls! :O kmr ju börja grina då.. haha

Postat av: Julia

Sv: sidu ja.

å ja förfan man har vell uppdaterat sitt ordföråd förfan ;)

Postat av: erika edorsson

sv: okej :) vi får höras på sms idag då. PUSS

ps. påsken är bra tjock! :o

2010-04-03 @ 13:05:50
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: mimz in sps1

skit snygg blogg linnea :)



älskar din header!! :O!

2010-04-03 @ 19:07:04
URL: http://mimmisofiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0