Maybe just sad

16.42 och jag sitter ute på altanen just i detta nu och skriver detta inlägg. Underbart. Solen har stekt hela dagen och på altanen, ja där har jag spenderat de flesta timmar. Tog mig ut på långprommenad med mamma och Peter också.
Imorgon är påskolvet slut och egentligen borde jag plugga, men motivationen ligger på ungefär minus 20. Jag tror den har gått och grävt sig ner till Kina, för jag kan verkligen inte hitta den. Kanske lika bra det.

19.08, jag är fastklistrad framför kanal 5 och Gossip Girl. Eyecandy.

För övrig kom min käre mor hem från stor staden Stockholm igår och hade med sig denna svart/transperanta skjorta från HM för 199:-. Dena kommer jag använda flitigt nu i vår/sommar. Kombinera med jeans, tights och jeansshorts kanske? Lovely.

Kommentarer
Postat av: JULIA

apsnygg!

2010-04-11 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0