Minds off

Drog mig ner mot stan efter skolan med Anna, Fia och Mimmi. Lämnade senare dessa och mötte upp Julia. Kikade runt, skulle köpa present till L, men hjärndöda som vi är kommer vi hem utan, totalt glömt bort varför vi var på stan i första taget.
Kom hem med 2 nya plagg (vet att ja inte skulle röra kontot, men är det rea kan jag inte låta bli).
Och idag har jag överträffat mig själv. Jag rensade garderoben och styrde upp den till ett acceptabelt skick och pluggade matte inför provet imorgon. Känner mig duktig. Nu ska jag banne mig sova och ta igen för missad sömn, men först läsa min Vecko Revyn som anlände igår. Lovely.


Spetsklänning, HM 249 150:- som förövrigt inte gör sig rättvisa på bilden. Mycket sötare irl.

Jeans, HM 399 OTROLIGA 100:-


Kommentarer
Postat av: erika edorsson

vem är L? skriv namnen kvinnobarn! :D

snygga stuff du hitta iaf!

2010-04-15 @ 22:14:01
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: Julia

hjärndöda är bara förnamnet :(

Postat av: lars-erik

LINNEA! FY SKÄMS! SKAMVRÅN NÄSTA FÖR DIN DEL!

2010-04-16 @ 15:58:34
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0