Skärtorsdag


Dagens: tröja Hm, jeans Cheep Monday/Blå

Sluta tidigare, tackar tackar. Några timmar kortare till lovet, till friheten.
Totalt onödig dag, kollade film första lektionen, på spanskan hade vi en vikarie som jag nästan börjar tro va ett aprilskämt. Åh herregud. Körde på en klassiker - vrida fram klockan - och hon gick på det. Slutade 30 minuter tidigare. Soft
Fick bli utan den planerade gymningen, regnet öste ner och jag hoppar åter på kryckor. En klasskamrat fällde mig i korridoren och jag slog i Samma smalben som förutKänns inte sådär super great.
Sitter här, ska städa, åka till jobbet å lämna ett papper, packa över till mamma, packa till josse där ja sover ikväll, och fixa mig inför middag med pappas tjejs 3 barn för första gången. Lite smått nervöst.
Nu måste jag lämna dig köra dator om något om dessa ovanstående ting ska hinnas göras i tid.

Kommentarer
Postat av: Julia

Asså haha inte en lyckad dag linnea, du kanske kan testa om det går att flyga på kryckorna till josse sedan ;)



beatiful girl btw!

Postat av: erika edorsson

ASSÅ DIN JÄVEL LINNEA! jag gick ju på det ... och så fick jag gymma själv... -.- höhhö <3

2010-04-01 @ 23:49:14
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0