Sorgen, den vi bearbetar

Dagen har varit hemsk. Awful. Tankarna har spunnit på B och jag har haft tårarna pressandes precis bakom ögonen hela dagen. Känndes som om jag kunde spruta ut hela Gavleån om jag bara släppte spärren.
Det var först på eftermiddan som jag fick tankarna på annat och fick prata av mig med Erika när jag tog en runda med henne på stan. Den nya väskan fick hänga på axeln och leva livet på stan á la Linnea. Höll i plånkan hårt och shoppade inte något eftersom Stor staden vankas imorgon bitti. Gonna be Great!
Kan förövrig berätta att hela jordens vädersystem slagit slint och det ligger typ 1 dm snö här utanför. Vad har vi gjort för att förtjäna detta?

Väskan jag fyndade i farmors garderob igår, älskar den!

Gammalt, begagnat, vintage, så otroligt snyggt.

Kommentarer
Postat av: Julia

asså du driver fyfan vad snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0