Gammla ansikten

Vårkänslorna sprudlar. Jag kunde tillochmed ta av mig skinnjackan idag på stan! Can't belive it.
En perfekt, lugn och skön början i skolan med en teater på konserthuset och sen endast 1 lektion efter lunch.
Sovmorgon till 10, och gissa om jag var hos tandläkran då, 2 timmar tidigare. Givet. Räls i nederkäken. No comments. Lever på flytande vätska. Yummi.
Tillbaka till teatern, "Don't forget to kiss your mother goodbye" som faktiskt, mot mina förväntningar var bra. Det var ett gäng ungdomar som hamnat på sniskan med droger och liknande, som samlats i en grupp på Gotland och spelar upp en pjäs, om verkliga händelser om deras liv, hur det var förut. Som sagt, faktiskt bra, med en humor, speglandes i det allvarliga budskapet. Och för allt i världen, Don't do drugs!
Stötte på Kajsa här i eftermiddag. Vi tog en prommenad och bara babblade på. Pontus anslöt sig även han till vårt babbel. 1½ timme var vi ute. Mycket trevligt.

Kör på en dagens också

leggings:Gina, T-shirt:Bik Bok, nyinvigd väst:HM



Gamla goa gänget 9N!

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: sidu ja inge jävla biggestlooser å ig här inte!

måste säga att du är så vårig å fräsh med ditt nya hår! :D

Postat av: Julia

HAHAHAHAHA dont do drugs åsså har du eran den där bilden haha så vackert!

Postat av: erika klagåke edorsson

Ja det är jättesegt att inte kunna äta :( Lever på soppa o yoghurt... Pratar som en 4 åring också -.-. Halva tungjävlen gör apont! länge leve sooooopppa

2010-04-13 @ 16:42:51
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0