Falla fritt


Klickade fram bloggen för att skriva. Fastnade helt stilla och gloendes framför skärmen. Vad har tankarna spunnit på idag? Vad har jag gjort idag? Nej ingenting, ingen inspiration till bloggen alls. Zip, zap nada!. Försvinner iväg i andra tankar då och då. Ser urnan stående fint på sin plats i hyllan. Försvinner åter igen.
Och så mycket mer intressant än såhär blir det inte heller, för det jag tänker ägna min eftermiddag/kväll åt är plugg. Ska ta mig en dejt med spanska bäckerna och hoppas få in något i skallen.

Medan jag pluggar, kan jag tipsa om en sak ni kan roa er med här. Bli medlem så hjälper ni både mig och er själva att få spotifypremium gratis! Inte helt fel, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0