Hey, soul sister

Solen sken åter över Gävles gator och en 2 timmarslunchrast som spenderades med Jasmina på stan.
Inspireras av vårkläder och pratar planer. Det kommer bli bra.
Pressade mig igenom ett träningspass med Bea, där jag kände mig som en proppmätt elefant. Tunga ben och håll, ingen super kombination på ett friskis och svettispass.
Mamma hade köpt kräm när jag kom hem. Snacka om nostalgi! Det var så sjukt gott, och smaklökarna tog en tripp tillbaka i tiden och jag fick flashbacks från när jag var liten och var hemma hos mormor, där jag alltid åt kräm.
Nu tänker jag sova och vara pigg i Stockholm imorgon. Yes tillbaka till stora staden, denna gång med klassen. Godnatt!

Överlevnadslistan börjar arta sig

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

Hur var Stockholm dåå?! :D

2010-04-27 @ 18:30:52
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0