Vi intog Sundsvall för en dag

Jag, tillsammans med familjen Von Wachenfeldt/Jonsson tog vårt pick och pack, hoppade in i bilen tidigt imorse och styrde upp mot Sundsvall och Birsta.
Shopping och strosande med 2 skitungar, med sina egna viljor. Ganska underhållande.
Personligen införskaffade jag mig 1 keps och en jeansväst - 2 av mina överlevnadsredskap på listan. Check, check! Jag lägger ut bilder när jag kommit hem.
Efterlängtade, underbara desperate var åter tillbaka i rutan och jag satt bänkad med kusin. Nu börjar jag bli trött, tidiga mornar är inte min grej. Men ska nog hålla ut en liten stund till.


Kommentarer
Postat av: Julia

SV: nej känns fruktansvärt meningslöst, måste ha nått som lockar mig varje dag, annars faller allt isär. puss

Postat av: erika edorsson

har du verkligen s¨å där mycket pegnar linnea lilla? ;) hihih :*

2010-04-07 @ 22:47:50
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0