Cause I would fall out into the night

Jag och Julia trampade iväg in till köpis och Ikea för "frukost". Fyndade även en tröja, ett par örhängen och ett halsband, alltsammans för femtiolappen. Tog mig en myskväll med Ben&Jerrys och film hos miss Edrosson.
Nu är jag tillbaka på hemmaplan, med kinamat i magen och ska leta fram nåt att kika på. Lutar åt andra avenyn.
Trotsar molnen och bär T-shirt (Weekday) och shorts (pappas gamla jeans) för att komma åt känslan av sommar.

Plus älskade läderarmband på bild 1, som jag fick av min söta mor i måndags. Tack!

Kommentarer
Postat av: Erika Edorsson

pretty woman

2010-08-08 @ 23:44:19
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: julia

svar: jag tog bort dom, jag kände att dom inte var okej haha. Så din dator har inte damp ;)

2010-08-09 @ 00:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0