Cry when you get older

Har sett att läsarantalet här på bloggen har ökat kraftigt, vilket känns otroligt roligt och gör mig mer peppad! Samtidigt lite läskigt faktiskt, jag blottar ju mitt liv för x antal personer, och många av er har jag inte en aning om vilka ni är. Men det är det som är charmen med det hela, att jag får skriva av mig, berätta och visa i bilder, för en för mig, hemlig publik. Ganska kul faktiskt. Tack!

Nu åter till verkligheten, och vi lämnar min predikan för denna gång. Tog mitt pick och pack idag och följde med mamma och Peter ut till Hedåsbadet. En dag på stranden med musik och en bok. Avslappnande, och ganska skönt.
Nu ska jag dra mnig iväg mot Julia för mys på bortaplan!

Kommentarer
Postat av: lundahl

min bok yeyeyeye!

och fan ta både dig, erika och sofia som inte hörde av er när ni var vadå? 100 meter ifrån min stuga!!!

2010-08-16 @ 21:22:00
URL: http://erikakatarinalundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0