Fint besök

Idag har jag hämtat ner min gullfia från Ljusdal! Tog 8 tåget imorse för att möta upp 4 åriga Emma (kusinbarn) på tågstationen och sen ta samma tåg tillbaka till Gävle. Det är första gången hon får åka ner själv och hälsa på, och man såg på henne hur stolt och förväntansfull hon var.
Det har varit mys hela dagen lång. Dagens tråkiga väder leder till inomhusaktiviteter - vi gjorde armband och halsband. Regnet avtog och vi tog oss hem till min pappa en sväng och hon fick provåka Viktors moppe. Snacka om glad tjej. En cykeltur klämde vi in däremellan också.
Nu sover lillfia och jag bjuder på några bilder från dagen. Imorgon hoppas vi på sol och en dag vid vattnet.

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

fett söt unge! :)

2010-08-04 @ 22:58:23
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: josss

asså åååhhh är hon huuuuuuuuuuuuuuuur söt som helst eller vad? :)

2010-08-05 @ 10:29:55
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0