Ikväll tar vi över stan

Slingorna i Julias hår blev bra. Skönt. Även jag slängde i lite i mitt hår av den överflödiga färgen. Inte speciellt stor skillnad, men det funkar.

Gårdagskvällen var mer än galet bra! Denna kväll kommer bli omtalad, den kommer framkalla leenden på våra läppar. Denna kväll kommer vi minnas! Det var kvällen vi tog oss in på krogen som minderåriga! Jag och J drog in till stan för att möta upp lite sköna människor. Vi intog Slick, och det var 20-års gräns igår. Galet glad och stolt tjej! Resten får vi behålla till våra minnen. En galet skön kväll iallafall!
Pizzan är uppäten och J har dragit hem, nu tänker jag slötitta på the city. Kanon.

Den enda bild, av de få som finns, som är lite okej att visa. Men ja, är jag inte deliscious? Ah fast nä, men någon bild måste få bevisa detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0