Late

Sagt förväl till ett par norrbaggar (Pappas tjejs föräldrar från Norge åkte hem, efter en vecka här), och myste till det ordentligt med god frukost och ett par avsnitt av Laguna Beach i sängen, till ljudet av spöregnet utanför.
Nu är det dags att duscha och kleta på lite smink i ansiktet, för att möta upp Emelie & André på köpis. Saknad tjej!


Okej, förlåt för att jag må ha syndat. Bloggen har legat i döläge igen. Bjuder härmed er, på några korta berättelser om de senaste dagarna.

I måndags mötte jag upp Linnea Axelsson för en runda på stan, och en 3,5 timmars fika på coffe house. Underbar tjej.
På natten tvingade min lillebror mig upp på taket igen, för ett fint avslut på hans sommarlov. Där sussade vi sött, mysigt.
Tisdagen tog jag en snabbvisit till hemlingby köpcentrum med Julia för ett ärende, och sen tillbringa eftermiddagen i farmor och farfars stuga. Trevligt.
Mot kvällen åkte jag och Julia in till stan och McDonalds endast för en paj och milkshake. Desperata fetton.

Stugan

Kommentarer
Postat av: julia

vad gör man inte för flott ;)

2010-08-18 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0