Hej vardag

1 timme i skolan och det känns inte käpprättåthelvete förjävligt. Helt okej. Kan bero på att det varade 1 timme eller att jag tänker göra denna höst bra! 
Även lite nytt blod i vår lilla SPS2 familj, 4 nya i klassen. Intressant.
Andra Avenyn nyss och nu ska jag och spotify städa/rensa garderoben. Tar jag mig mod och hivar iväg nåt?

Notis för dagen: startskottet på min 25 dagar långa nyttigehtstid, självsvältning, ramadan. Kalla det vad du vill, jag tänker köra stenhårt framtill Tunisien iallafall. Inget onyttigt och träna. Jag tror på mig själv. Lycka till.


Kommentarer
Postat av: Erika Edorsson

Fan va vi ska träna!

Nu käkar jag knäckebröd :D

2010-08-23 @ 21:59:57
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0