Comeback

Har fortfarande inte kamerasladden här, så jag berättar om min underbara allahjärtansdag när bilderna kommer ut.
Kan dock berätta att jag gått och blivit sjuk, vilket inte känns allt för roligt. Den senaste tiden har bara kantats av en massa hinder, nu är jag trött på det och vill att livet börjar flyta på bra igen.
Gick hem efter en lektion i skolan och ska vara hemma imorgon också. Tänker banne mig bli frisk till fredag, så det så!
Om ett tag blir det filmmys med pappa och hans tjej.
Snart tror jag mitt huvud ska sprängas så jag tänker krypa ner i soffan framför tvn.

För att få in lite mer färg i detta annars ganska tråkiga inlägg slänger jag in ett par härliga låtar som jag lyssnar på nu. Dagens humös speglas i dom på något sätt.

Keri Hilson - I like

Peter Jöback - Stockholm inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0