En spännande promenad



Hahahahha, roligaste saken hände idag på sista lektionen då vi hade idrott.
Jag och Sandra var inte med så vi gick ut på en prommenad istället. Åh herregud säger jag bara.
Vi går och bakom oss hör vi ett gäng små ungar prata och plötsligt kommer det några snöbollar flygande, vi vänder oss självklart om.
Där står typ 15 små ungar och börjar kaxa, och självklart kaxar vi tillbaka. ( Moget, jag vet)
Vi vänder oss om och fortsätter gå, men dom ger sig inte. Några till snöbollar kommer flygande och vi vänder oss om och kaxar ännu mer och förklarar hur dryga och dumihuvudet dom är och dom tillbaka till oss. Plötsligt börjar alla 15 springa mot oss.
Vi vänder oss och jag med mitt skadade ben kan inte springa, men det gör Sandra. Jag bara går och garvar, ser henne framför mig, springer i panik och hör dessa ungar bakom mig.
Detta kan inte ha sett okej ut. Haha, tänk er bilden själv. Ett gäng på 15 små miniblattar (nej jag är inte rasist, passar bättre in i texten bara) attackerar 2 stackars panikslagna med ändå asgarvande blondiner.
Det var längesen jag skrattade så mycket. Det gick inte att sluta.

Nog om detta inträffade missöde.
Nu ska jag starx iväg på träning, vid vilken jag inte kommer vara delaktig i heller. Denna förbannade skada i benet vägrar ge med sig. Usch. Och ikväll är det final på Paradise Hotel. Great.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha det var så jäkla roligt :') jag fick värsta paniken <3

2010-02-02 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0