Grön som en gurka

Vaknade upp med en Julia bredvid mig imorse. Inte illa. Måste nog säga att det blev mest till att slappa och prata minnen från gårdagen som för övrigt blev kanon! Jag lägger ut bilder imorgon, jag lovar!
Kvällen blev en nyttighetskväll med en massa gott och världens bästa Josse. Vi traskade ut på en lite prommenad och in på konsum och handlade på oss det mesta. Kollade melodifestivalen, smaskade i oss gott och hade det allmänt trevligt. Känndes välbehövligt och alledels för länge sen. Du är underbar!
Tror ögonlocken faller ihop vilken sekund som helst, så nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: josse

bäääst

2010-02-28 @ 14:12:32
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0