I wanna be loved by you


Eftersom jag och Sofia firade ettårsjubileum - ett år av underbar vänskap igår 6/2, träffades vi fredags.
Även Josse och Erika kom med på kalaset. Blev käk, kladdkakebakning, filmtittande och annat mys med tjejerna.

Sofia Eleonora Lindqvist. Tjejen som genom det senaste året har visat sig betdya mer än jag kunde ana för mig. Tjejen som jag för ett år sen knappt visste någonting om. Tjejen som jag nu kan berätta allt för, som jag kan lita på till hundra procent och hon som alltid får mig på bra humör.
Ett år har gått sjukt fort, men som man säger gå tiden fort när man har roligt. För roligt har jag haft, du har förgyllt många av mina dagar under detta år. Fått mig att må bättre när jag har varit lite nere, fått mig att skratta ännu mer när jag redan var glad och fått mig att må bra. Från att vara tjejen jag knappt bara visste namnet på till att bli en av mina bästa vänner på mindre än ett år. Det är helt otroligt och unikt. För det är vad du är, unik.
Sofia Eleonora Lindqvist är tjejen man ska ta vara på, är tjejen jag är enormt tacksam över att få känna, är tjejen jag vill dela mina minnen med. Det är tjejen gjord av guld.
Tack för allt, jag älskar dig

   

Kommentarer
Postat av: sofia

Linnea Birgitta Lundin Johansson.

Jag är så jävla glad att jag fick lära känna dig !

på så kort tid har vi lärt känna varran. jag kan berätta allt för dig , och jag vet att det stannar där.

du är så underbart bäst ! får en att känna sig glad och skratta bara genom att finnas där brevid.

lämna mig aldrig min käraste man.

jag älskar dig!

2010-02-07 @ 22:38:02
Postat av: erika edorsson

ska jag känna dissen eller inte säga att du glömde mitt namn? :D :(

2010-02-08 @ 11:26:17
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0