Lyckad kväll= underbar slappis dag!

Vaknat, hes, seg, nystädat och tjejerna har precis åkt hem.
Eftersom min alldeles egan Ljusdalstjej stannar till söndag ska jag spendera dagen med henne. Det blir film och mys heeeela dagen lång. Mjukisbyxor & Emelie = min lördag. Det låter alldeles perfekt tycker jag!
Och idag är jag ruggigt hes, men det är sånt man får ta.
Bilder och annat från igår kommer in senare, födelsedagsfesten för mig och Erika blev iaf lyckad och jag har verkligen världens bästa vänner! Tack för kvällen, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: catta

<3

2010-02-20 @ 18:17:28
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/
Postat av: julia

ååå ja vill vakna upp hes å jävlig nu!!!!!!!!! ja ja sitter å hallucinrear mig igenom din blogg för jag har så tråkigt i skolan :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0