Monki

Jag har förälskat mig i Monkis vårkollektion!
Helt underbara kläder och skor i alla dess färger och former. Jag önskar att Monki kunde finnas här i Gävle, men samtidigt blir det så mycket roligare och unikare att handla när man väl kommer till deras butik. Och alla kommer inte gå runt i samma kläder. För så är det mycket nu, att dom flesta har kläderna man hittar på ex Gina eller HM. Om Monki skulle bestämma sig för att dimpa ner med en butik här i Gävle vet jag iallafall en som skulle bli glad.
Här har jag har slängt ihop ett gäng kläder som jag gärna skulle klä min kropp med i vår, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: julia

älskar jackan å shortsen :D vi läär till uppsala! finns affärn där?

2010-02-02 @ 09:55:11
Postat av: josse

JAG ÄLSKAR MONKI

2010-02-02 @ 10:17:36
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0