Music in my ears and I'm satisfied


Jag vann pizzarätartävlingen i skolan idag (bland några tjejer i klassen, värt att betona). Ska jag ta det som en merit att skriva på mitt cv eller helt enkelt bli totalt deprimerad och inse att jag är tjock och anmäla mig till biggest loser?
Känns bra att jag ska till friskis med Erika ikväll.
Men innan ska jag väl trycka ner fejset i matteböckerna, och trycka i mig ännu mer mat? Detta låter inte okej.
Idag blev det ett känslosamt förväl av Anna som lämnar mig kvar här i kalla Sverige för 2,5 vecka i Thailand. Du kommer vara saknad, de är en sak som är säker.
Musiken dunkar på hög volym iallafall, vilket alltid från mig att känna mig bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0