Snön slutar aldrig falla

Skoldagen var bra faktiskt. Jag har varit på bra humör, trots vädret. Jag tror helt seriöst att vi är påväg in i någon ny istid. Usch, så djävulskt trött på det nu!

Det blev iaf stan efter skolan med Anna och Wille. Sen hem och har nu städat rummet. Det var där jag bara kastade in allt när jag städade hela huset efter i fredags, så det behövdes.
Hade tänkt lägga in lite bilder från i fredags idag, men bror har ockuperat datorn och jag snodde den nu en snabbis. Så bilderna kommer så småningom.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för morgondagens simning. Skönt att äntligen få raka benen, älskar den känslan.


Kommentarer
Postat av: catta

man får raka benen fast man inte har simning linnea :D HAHAH :D jag är roooolig :D<3

2010-02-22 @ 21:10:22
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/
Postat av: fröken besserwisser

ursäkta mig min vän, men är du säker på att du vet exakt vad evakuera betyder? jag skulle gissa på att det ord du letar efter är ockupera? :D

2010-02-23 @ 15:35:15
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0